Anmeldelser
Vi hjælper hver dag tusindvis af danskere til en lidt lettere hverdag med lidt mindre at tænke på.
"Havde fået anbefalet virksomheden af en veninde, som er meget tilfreds med arbejdet. Mads kom som lovet, og fremstår som høflig og behagelig. Jeg slog til med det samme - god pris og fleksible tidsintervaller for pudsning. Jeg kan anbefale denne virksomhed, en god oplevelse og vinduerne blev så flotte."
"Min mand plejede at stå for vinduesrengøringen derhjemme, men det tog ham aaalt for lang tid og blev ikke særlig pænt - fuld af striber. Vi blev anbefalet af et familiemedlem at bruge VG, og det har været den bedste beslutning! Ruderne skinner, og min mand slipper. Fantastisk!"
"Jeg har været kunde i firmaet i rigtig mange år, og jeg er så tilfreds. Jeg har den venligste vinduespudser, som gør sit arbejde hurtigt og ordentlig."
"Vi har sjældent tid til at pudse vinduer i en travl hverdag, så det er en kæmpe lettelse for os, at vi har VG til at klare det. De gør det så godt og sparer os en masse tid og ikke mindst besvær!"
"Vi havde et andet firma til start, men de holdt pludselig bare op med at komme... Vi hørte intet... Vi talte så med naboen, og han brugte VG, som han var godt tilfreds med, og så prøvede vi også - og det har vi ikke fortrudt. De kommer som lovet, og der er aldrig problemer. Klar anbefaling herfra."
"De er bare gode og gør et godt stykke arbejde. Jeg fik 100 kr. i anbefalingsrabat, da jeg startede på min søsters henvisning, og det er snart 4 år siden. Den bedste beslutning."